Followers

Saturday, December 15, 2012

understand

assalamualaikum dan evening semua :))

lama sudah tak bersua muka kan??terlalu lama tinggalkan blog nie..actually taklah buzy mana..just takde kesempatan menulis dan tak tahu nak tulis apa..sometimes tak semua cerita kita boleh kongsikan..kanzzz uolsss??hehe

tapi cerita kali nie memang kena kongsi lah sebab aku rasa memang ramai nak turunkan berat badan kan??first of all aku nak bagitahu satu statement dulu..if uolls semua nak tahu, berat iolls masa semester satu kat usm nie 58 kg tau!!berat kanzz???  tapi iolls pon tak pasti macam mana iolls boleh turun jadi 54 kg sekarang..(semester 3 di usm)..mungkin iolls terlalu letih dengan perkara2 yang membuzykan..hehehehe..

tapi,actually iolls still tak puas hati dengan berat tu..sebab kawan iolls pernah cakap iolls nie besar..tahulah korang kecik2..hurmmmm,sentap seketika..so, aku amek keputusan untuk turunkan berat badan lagi..and i choose herbalife..produk nie memang mahal sikit tapi aku rasa amat berbaloi..nak tahu sebab apa?aku baru je start minum minggu lepas tapi now berat i dah jadi 52 kg..impressive right??seronok gila dapat turunkan berat badan..tapi ada pantang-larang yang nak kena jaga lah...tak boleh makan nasi..gantikan nasi dengan shake 3 kali sehari..junk food lagi lah nonono!! plus dengan air mix tea 4 hingga 5 liter sehari..then,kesannya memang mujarab lah.. :))

aku target nak turun sampai 45 kg..hehe..barulah slim..cewahhh!!berangan saje..by the way, just nak tunjuk kat orang2 yang cakap aku besar tu, yang aku pon boleh kurus macam korang tau.. so,sesiapa yang berminat contact lah saya ye..insyaallah saya akan membantu anda turunkan berat badan..apa2 perkembangan saya akan update lagi nanty..see ya..salam :)) 

No comments: