Followers

Wednesday, December 19, 2012

passion

hello hello hello semua..selamat tengah hari..eh tapi jangan ingat aku bagun lambat pulak ye..aku dah bangun dari subuh tadi lagi..sebab pagi tadi ada test subjek Exploration geophysics pukul 9 and ada kuliah pukul 11 sampai 12..hurm,,,test yang agak mengecewakan sangat2 sebab aku tak dapat jawab dengan betul..sedih la weyh.. :(( tsk..tsk..tapi takpelah kan..benda dah lepas jangan dikenang..just go for the final exam..kasi pulun habis habisan!!chaiyok2!! final exam aku start 3 januari ni sampai 16 januari..then boleh lah balik after that..seronok tak terhingga sebab dah lama sangat aku tak balik kluang..rindu gila kat mak and family semua.. makkk nantikan kepulangan anakmu ini ye..:) by the way aku actually nak cerita pasal life aku yang tak berapa nak best nie..aku just nak luahkan perasaan aku..tak tahu nak luah kat sape lagi..

lately ni aku asyik moody je..maybe sebab period tak datang2 lagi kot..huhu..aku dah risau ni sebab dah lambat 2 hari..aku just nak beritahu yang dancing is my passion..aku suka menari sangat2..and aku nak highlight kan kat sini aku bukannya menari moden yang terloncat sana terloncat sini tu..aku just menari tarian2 tradisional kat malaysia..tak kira lah tradisional melayu ke cina india ke..but semua tradisional ye..jadi aku harap semua orang boley terima aku seadanya..aku yang suka menari nie..kalau ada yang tak suka, just leave me..jangan paksa2 aku untuk tinggalkan minat aku nie..just insyaallah sampai masa nanti aku akan berhenti jugak menari..aku takkan jadikan menari nie sebagai my major in life okay..i am a geophysicist to be and i really mean it..tinggal setahun setengah je aku kat usm nie..and dalam jangka masa tu jugak lah aku menari..tak lama pon..bila dah grad nanti kompem2 dah tak dancing dah..jadi just please understand my passion..terima kasih semua.. :)) 

No comments: