Followers

Friday, January 18, 2013

hatred

salam semua..
actually tak berapa nak ada mood sangat..tapi mood yang terlalu happy tu ada..tawu kenapa??sebab esok aku nak balik johor!!!!my lovely hometown..tak sabar gila la weyh nak tunggu matahari terbit esok pagi and tak sabar nak blah dari bumi penang nie..bukan benci, just terlalu rindu yang teramat sangat dekat my dearest mom and my family..bas pukul 8.30 and itu menunjukkan aku kena bangun awal ye..ngeh3...payah tu norx..mak nie selalu bangun lambat norx..tapi takpe,balik johor punya pasal aku sanggup bangun awal..

bila tengok tajuk macam nak tunjuk yang aku benci seseorang or sesuatu benda..but actually aku nak bagitawu yang i hate myself..it is so true that i hate myself very much!!damn much!! tawu sebab apa??sebab aku punya perangai nie..semua benda yang aku buat tak pernah betul..ada je yang tak kena..ada je yang buat orang tak senang dengan aku..sampai orang taknak bagi suggestion or opinion kat aku becoz dyeorang kata aku akan bantah and argue..daripada pendapat and pandangan orang.itulah aku..aku boley terima yang bab aku kuat argue and bantah tu,tapi tak perlu lah sampai taknak bagi suggestion sebab dah tawu aku akan argue..heyy!!aku pon ada otak,,boleh fikir yang mana da best..bagi jelah cadangan or opinion..and aku akan fikir sewarasnya untuk pilih yang mana satu yang paling terbaik..jangan suka2 nak cepat2 judge yang aku akan membantah..tanya lah dulu sekurang-kurangnya..kadang2 aku tak tawu nak buat apa untuk puaskan hati semua orang..macam mana entah kita nak buat semua perkara tu betul and satisfy semua kehendak orang lain..rasa macam nak slip je kat mana2 tempat curam biar aku jatuh and tak bangun2 lagi..tapi berdosa kot perkara tu..selisih malaikat 44..nak nagis je sekuat hati biar semua orang dengar and semua orang take note dengan myself yang sedang terlalu amat sedih nie..but,seriously i really hate myself.. :(( 

No comments: