Followers

Wednesday, January 2, 2013

duit oh duit

assalamualaikum :)

selamat tengah hari semua..actually aku baru je habes first paper exam untuk semester 3 nie..hurmm nama pon paper vector of course lah susah kan..kena deal dengan maths nie memang payah sikit untuk aku..tapi dah bertawakal dah nie..semoga Allah kurniakan keputusan yang baik untuk aku..aminnn..

and now focusing on the next killer paper and lagi sekali paper maths yang sangat susah nak beramah mesra dengan aku..haha..all the best untuk aku!!( sedih wish untuk diri sendiri je..takde yang sudi nak wish kita ke?? ..tsk..tsk..)  okay dah lari tajuk dah nie..hehehe

tengok tajuk pon rasanya korang2 dah boleh agak dah apa aku nak story kat sini..biasalah dah hujung2 semester nie memang itulah masalah pelajar2 seperti aku nie..memang tak lari dari masalah duit..even aku dapat JPA tapi tak bermakna duit aku memang ada sentiasa..maybe semua orang tak paham..mesti semua akan fikir aku nie terlalu membazir sampai biasiswa JPA yang banyak tu pon tak cukup..by the way, jangan terlalu serkap jarang ye..aku ada kawan2,aku ada family,,so boleh jadi juga duit aku tu diaorang pinjam..and itulah yang berlaku pada aku..and aku dah cuba berjimat, tapi kalau duit tu nak habis, habis jugak..tapi aku tak sampai hati nak mintak duit kat mak aku babe..kesian dia..pagi2 jual nasi lemak and kuih nak sara adik aku and kakak aku kat rumah tu..cari duit minyak kereta lagi..kesian gila kat mak..dah dekat dua bulan aku tak balik nie..rindu sangat dekat mak..tak sabar nak jumpa and nak peluk cium dia..maafkan amy mak sebab tak jaga duit elok2..mungkin duit cepat habes sebab sekarang dah ada motor..duit banyak habis kat minyak motor..tapi insyaAllah amy takkan mintak duit kat mak..i'll find my on way to find money to live this another one month here in penang :) ..thanks a lot mom..u are everything to me :))
 

No comments: