Followers

Saturday, January 8, 2011

homesick......:(

                           assalamualaikum...:(


hurmmm,,lamenye la tak balik rumah,,homesick GILE nie...rndu mak,,akak,,adek,,abg,,,urm..sume la..:(


yang tengah tu my lovely mama...sayangggg sgt kat mak..rindu la mak...


yang diri tu CACA...name penuh die NORAISHA..kakak aku no 3..die sekarang 24 tahun..cun kan dia??hehe..tapi sesape yang berminat,,mintak maaf la..she's engaged already..hehe...now she's counting to her big day..hehe..yeay!!tak lama lagi aku ade abg ipar,,hehe:)


yang sebelah mak aku tu kakak aku no 4..aku panggil die NOYA..hehe..pelik sikit kan name die..tapi name penuh die NORASHIDA..dia nie chubby n comel..hehe..baru 22 tahun..tapi die nie laen sikit..kuat touching..haha..tapi aku tetap sayang dye..sape tak sayang akak oi...huhu...




hehe..n last but not least..yang pakai tudung tu aku la..comel tak??hehe..mase tu sekolah menengah lagi..tak ingat form brape..form 3 kot..







nie la adek comel kesayangan aku..hehe..comel dan ensem tak??haha..baru 15 tahun,,hehe,,tahun nie die pmr...aku wish die best of luck k MAMAT..huhu...name punye  la sedap MUHAMMAD AZARUDDIN...tapi panggil mamat je..kihkihkih...rindu sangat kat die..sebab die suke cubit pipi aku..haha..almaklum la..orang pipi comel macam aku nie..semua orang nak cubit pipi..hehe..(pasan!!)




  


nie plak abang aku yang ensem lagi macho..haha..tapi buncit plak..hehe..yang nie abang no 2..panggil dye AWAN..name penuh die MOHD AZUAN..huhu,berumur 25 tahun dan belum berpunye,,kot..haha..actually aku adek beradek memang takde panggilan abang or akak nie..kiteorang memang dah terbiase aku kau je sejak dari kecik lagi..haha..rock la katekan..hikhik..tapi aku sangat enjoy dengan family aku nie..


abang aku sorang lagi name die KHAIRUL ANUAR...panggil AYUL je...die dah 28 tahun dah..dah ade yang punye..tapi belum ready nak kawen agaknye..hehe,,masih kumpul duit kot...mintak maaf la aku tak dapat upload gambar die..huhu..lupe plak nak save gambar die dalam lappy aku nie..next time la k..


by the way,,really miss all of you guys..lamenye nak tunggu cuti midsem nie..tak sabar rasenye nak balek rumah...huhu...

No comments: