Followers

Sunday, January 9, 2011

mintak maaf..........:(

                           assalamualaikum.....


kat sini aku nak mintak maaf kat zul...em..kalau kau terbace blog aku ni,,aku harap kau maafkan aku n budak2 e3 yg laen..kitorang bukannye tak terima kau..juz kitorang geram sangat dgn ape yg kau dah buat mase kelas bi hari tu....
kitorang cume pelik kenape kau dah berubah sangat..aku nie yg rapat dgn kau dulu pon jadi pelik kenape kau berubah sangat2..dulu kau selalu ajar aku..kau tak pernah tak datang tutorial tanpe sebab..kau rajin sangat dulu..tapi kenape sekarang kau laen sangat...aku harap sangat kau bace blog aku nie..tolong la jadi zul yg dulu..kitorang sume nak zul yg dulu..it doesn't matter you are not the monitor anymore..kalau kau nak balik jawatan tu,,kitorang setuju je..cume kau kena promise yg kau akan berubah la...tu je...tolong la buang sikit ego kau tu..plizzzz sangat sangat sangat.....buang la ego tu..takde sape pon nak buang kau dari e3..cume ramai yg agak marah dgn ape yang kau dah buat haritu...kau pandai kan??mesti dah boleh pikir mane yg baek mane yg buruk..takkan nak putuskan silaturrahim antare kite kot...tak elok kan...hadis nie pon dah tunjuk yg kite tak patut bermusuh musuhan macam nie...

mafhumnye: dari anas ibnu malik rodhiallahuanhu,rasulullah 
 S.A.W. bersabda"tidak beriman seseorang dari kamu sehingga kamu mengasihi saudara-saudara kamu seperti kamu mengasihi diri kamu sendiri
(hadis sohih)

hadis nie pon dah terang-terang tunjuk yang kite perlu berbaek-baek sesame saudara islam kite..jadi aku harap sangat kau berubah zul..jadi diri kau yg dulu..biar sume orang selesa dgn kau..be what you supposed to be k..aku bagi pihak tutormate merayu sangat kat kau tolong la ubah pangai n berbaek-baek semula dgn kiteorang..kitorang sayang kau zul..plizzz sangat2 k...be matured n think positive...setiap manusia dalam dunia memang tak lari dari melakukan kesalahan..sedangkan nabi ampunkan umat kan???so..pikir-pikrkan la...

1 comment:

imlehz(zul) said...
This comment has been removed by a blog administrator.