Followers

Saturday, January 8, 2011

meluat+menyampah+mengade+menjengkelkan!!!!!!

                           assalamualaikum...:)


dah pagi2 macam nie pon aku still nak update blog kan..hehe..bukan ape..saje jewk..sebab tengah pressure gak nie..nak buat tutorial calculus no 3(e),(f) n (g) tu xpaham sangat laaaa...tension kpale otak aku nie..baek aku buat benda2 yg release sikit..haha..contohnye,,berblog..hahaha..


*melalut plak sampai lari tajuk*


actually aku nak cite pasal sorang hamba allah nie..die nie dekat je dgn aku..tak jaoh mane pon..kat um gak..aku dgn classmate aku tengah bengang gile dgn die nie...entah ape entah masalah die agaknye..sakit hati bile pikir pasal die..korang mesti nak tawu kan ape yg die da buat...




FIRST
die dulu ketua kelas mase sem 1..tapi mase akhir sem 1 dulu die ade cakap die taknak jadi monitor lagi..so,kiteorang pon pilihlah ketua baru untuk sem 2..tup..tup..die tulis kat wall facebook group e3 kiteorang cakap yg die nak jadi ketua lagi..urm..sape tak panas kan bile dengar macam tu..memang menyirap la kan..then kiteorang satu kelas memang sepakat nak lantik ketua baru..hurm..dah terhantuk baru nak tengadah die tu..laen kali cakap awal2 kan senang...last2 menyesal..hurm.padan muke die...


SECOND
after die da tak jadi ketua,die macam nak protes plak..macam2 pangai die buat..memang totally different dari die yg dulu..die banyak escape kuliah,kelas,,lab fizik pon die escape..bayang kan betape ketaranye perbezaan die dulu dgn sekarang..aku pon tak paham kenape die jadi macam tu...(pelik yg teramat)


THIRD
die memang menyusahkan orang laen..suruh orang amekkan tutorial la..suruh orang signkan attendance la..macam2..!!!till one day..die macam nak pertikaikan pasal kelas bi hari jumaat yang dianjakkan ke hari rabu..entah pape je cakap sepatutnye die dikire hadir sebab hari jumaat tu kebetulan cuti..siap quarrelling with my english teacher..huhu..terok la pangai die tu..sakit hati dibuatnye..mostly claasmate aku memang dah menyampah dgn die..memang menyakitkan hati...!!!@$%?\%$@#..(mencarut sikit)


kat sini aku nak bagitawu yg aku harap die,z(bukan name sebenar) boley tolong la ubah pangai..demi e3 yg tercinta,,tolong la ubah pangai..be what you  are already meant to be..serius aku dan classmate yg laen sangat berharap ko dapat ubah pangai ko tu seperti sdia kala...huhu...aku tawu ko mesti boley punye..


*kepada sesiape yg berkenaan yg rase die la orangnye,,tolong la berubah k..be what you supposed to be..don't be someone else..


alang2 dah cerita pasal classmate nie..elok gak ak tunjuk kat korang sape la classmate kesayangan aku tu..hehe


                                           mira,wani,aku,abi,bella,sheera


                                                alamak!!mane aku...:(


                                      aku tengah on call kot mase nie..hehe


                                               sweeeetnyeeeeee,......


                                             oh god!!buncit la.....


                          tengok ape la kat atas tu...




satu kelas dgn dieorang sume nie memang da best la!!syok gile group aku nie..sayang kat korang semua..walaupun dalam 3 bulan lagi dah nak berpisah..aku takkan lupe kat korang sume..huhu...E3 da best!!

1 comment:

Asmidah Aziz said...

saye mintak maaf...n benda tu da lepas kan..sory sgt2